Subject: Kuusalu valla ÜVVKA kooskõlastamine
From: Karin Erimäe - INFRAGATE <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Sep 2024 09:06:21 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

AS Infragate Eesti on koostamas Kuusalu valla ühisveevärgi ja
-kanalisatsiooni ning sademevee ärajuhtimise arendamise kava aastateks
2024-2036 (ÜVVKA). Vastavalt ühisveevärgi ja -kanalisatsiooni seaduse § 15
lg 3 kooskõlastatakse ühisveevärgi ja -kanalisatsiooni arendamise kava
Terviseametiga ning Põllumajandus- ja Toiduametiga. Edastame
kooskõlastamiseks Kuusalu valla ÜVVKA.

ÜVVKA koos kõikide lisadega on leitav lingilt:

https://www.dropbox.com/scl/fo/j9b3mdoode2bcrefp2ngu/AKlX-hyy3_EZDD4NpxXU1
E4?rlkey=4g445n2ram6qcoq8k5ln4wjwb
<https://www.dropbox.com/scl/fo/j9b3mdoode2bcrefp2ngu/AKlX-hyy3_EZDD4NpxXU
1E4?rlkey=4g445n2ram6qcoq8k5ln4wjwb&dl=0> &dl=0

Karin Erimäe

Konsultant

AS Infragate Eesti

Turu 34B, 51004 Tartu

Tel:    +372 740 4056

Mob:  +372 53 066 934

 <http://www.infragate.ee/et/> infragate.ee
<https://www.facebook.com/infragate> FB Infragate

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada
kliendisaladust, mis on seadusega kaitstud.
Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume sellest meile
teada anda ja e-kiri koos lisadega kustutada.
Käesoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle
sisu muul viisil kasutamine on keelatud